Framside
Hjelp
Søk
Medlemsliste
Grupper
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Logg Inn
Vis:
-Ubesvarte innlegg
-Innlegg siste døgn
-Innlegg siste 3 dager
-Innlegg siste uke
Fjellforum
er et samarbeid mellom:
friluftsliv.no
Adrenaline.no
Breogfjellsport.no
Distantpeak.com
Fjelletibilder.no
Fjellsport.net
Glittertindforlag.no
Kjiver.no
Nfo2000m.no
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
knutsverre

Ble Medlem: 16 Feb 2010 Innlegg: 21 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Man Mar 22, 2010 23:21 Tittel: Valg av Topptursekk ca 35 liter |
|
|
Er det noen som har gode råd og erfaringer med en bra topptursekk mellom 30 og 40 liter med plass til ski i diagonalfeste, isøks og helst utvendig lomme til stegjern?
Har sett litt på Black Diamond Revelation. Noen som kjenner til den? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Mogstad
Ble Medlem: 19 Des 2009 Innlegg: 26
|
Skrevet: Tir Mar 23, 2010 10:43 Tittel: |
|
|
Hei.
Det har vel egentlig ikke så mye med spørsmålet ditt å kjøre, men hvorfor ønsker du å ha diagonalt skifeste? Hva er fordelen med dette? Jeg har selv aldri hatt sekk med den muligheten, og er strålende fornøyd med A-feste for skiene da jeg føler jeg har god kontroll på hvor skiene er, og god balanse i sekken.
Den revelation ser forøvrig ut som en kjekk sekk, men den har dårlig med utvidelsesmuligheter, jeg kunne tenke med Osprey Variant 37. Men den er vel ikke så intressant for deg da den ikke har mulighet for diagonalt skifeste?!
MVH Arne |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet Du kan ikke legge ved bildefiler i dette forumet Du kan se bildefiler i dette forumet
|
|