| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Ivan77

Ble Medlem: 05 Jan 2009 Innlegg: 269 Bosted: Bykle
|
Skrevet: Tor Jul 22, 2010 02:37 Tittel: Kajakk og Kano tips |
|
|
Heisann, kom over en flink svenske som har mange gode tips og ideer på utstyr til kajak. Følg linken under_
http://www.andersj.se/
Som du ser så er det ikke bestanding nødvendig å kjøpe ting, spar miljøet å resirkuler "gammelt skrot"!!! |
|
| Til Toppen |
|
 |
seventh

Ble Medlem: 25 Jul 2009 Innlegg: 241 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tor Jul 22, 2010 14:27 Tittel: |
|
|
Han har vært nevnt i flere tråder her inne, men det er vel ikke feil å nevne han fler ganger =) _________________ På høyfjellet kan man støte på to meget distinkte gangere: klättermus og luremus  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ivan77

|
Skrevet: Tor Jul 22, 2010 21:02 Tittel: |
|
|
| seventh skrev: |
| Han har vært nevnt i flere tråder her inne, men det er vel ikke feil å nevne han fler ganger =) |
Ok, har ikke fått med meg det, fortjener sikkert å bli nevnt noen ganger, hvis han er nevnt i samme emne så må dere sifra så sletter jeg denne tråden. |
|
| Til Toppen |
|
 |
seventh

Ble Medlem: 25 Jul 2009 Innlegg: 241 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Fre Jul 23, 2010 00:02 Tittel: |
|
|
Det har vel vært DIY på turting og jakker etc, men ikke kajakk. Så den står bra den. Inspirert av deg og den siden, dro jeg frem litt kryssfiner for å mekke underlagsplate til primusen i dag =) _________________ På høyfjellet kan man støte på to meget distinkte gangere: klättermus og luremus  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ivan77

|
Skrevet: Fre Jul 23, 2010 01:00 Tittel: |
|
|
Så bra, den primus plata skal pinadø jeg også lage meg, min forige ble brent opp.
Sydde faktisk meg vindskjerm i går, ikke akkurat kajakk tema men skal nå brukes på kanotur i helga =) |
|
| Til Toppen |
|
 |
|